How to download Makrifatullah 1.0 mod apk for android

How to download Makrifatullah 1.0 mod apk for android



Makrifatullah.apk 1.0
Name: Makrifatullah.apk
ID: com.matramagroup.makrifatullah
Version: 1.0
Size: 6.6 Mb



Makrifatullah Screenshots

How to mod Makrifatullah 1.0 apk for laptop
How to download Makrifatullah 1.0 unlimited apk for android
How to install Makrifatullah 1.0 unlimited apk for bluestacks

How to setup Makrifatullah apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Makrifatullah Details

Aplikasi Makrifatullah berisi berbagai kumpulan informasi mengenai cara menjalankan Syariat dengan tanpa beban. Syariat adalah pengamalan dan juga penghayatan tentang berhakekat dan bermakrifat. Ma’rifatullah atau “mengenal Allah” wajib hukumnya bagi setiap orang. Setiap insan harus mengenal Sang Penciptanya. Sumber dan muara dari segala yang ada. Beragama tanpa mengenal Robbnya ibarat berlayar tak tahu hendak kemana. Ibarat berkelana tak tahu sekarang dimana. Ibarat merantau di alam dunia tak tahu mencari siapa. Maka mengenal Allah merupakan rukun iman pertama, yang memiliki kedudukan yang tinggi. Sebelum anda menegakan sholat serta puasa ataupun zakat dan haji terlebih dulu bersyahadat. Syahadat yang artinya kesaksian, adalah titik awal ma’rifatullah. Namun tidak semua orang yang bersaksi (syahadat) mengerti yang dipersaksikannya (di-syahadati).
Semoga dengan Aplikasi ini kita dapat lebih dekat dengan Allah Swt dan lebih banyak lagi dalam beribadah. Kami akan terus menambah informasi mengenai aplikasi ini. Jadi terus install aplikasinya yah. Terima kasih
DISCLAIMER :
Content like Articles, Pictures and Video in this application were collected from all over the web, so if I have violated your copyright, please let me know and it will be removed as soon as possible.
All copyrights and trademarks are owned by their respective owners. This app is not endorsed by or affiliated with Network Studios or any other affiliated entities.

What's new in Makrifatullah 1.0


Makrifatullah | 28 Reviewers | | Rating: 4.5

Download Makrifatullah 1.0 mod APK



Search terms:
How to install Makrifatullah 1.0 apk for pc
How to use Makrifatullah mod apk
How to mod Makrifatullah 1.0 apk
How to get Makrifatullah unlimited apk

Previous Post
Next Post